This page is not available in English

Чому покупці кидають кошик: роль швидкого оформлення замовлення

Чому покупці не завершують покупку

Психологія покупця

Технічні бар’єри

Відсутність зручності

Як виправити ситуацію

  • автоматичне заповнення всієї необхідної інформації на основі даних із профілю користувача;
  • підтримка карток усіх українських банків для безперебійної оплати;
  • можливість розрахунку частинами для залучення клієнтів, які не готові внести повну вартість одразу;
  • високий рівень безпеки та конфіденційності платіжних даних завдяки передовим технологіям шифрування;
  • функціонал «списку бажань» для збереження товарів без використання кошика;
  • додавання калькулятора доставки для прозорого розрахунку вартості.

Чекаут з вашим продуктом vs стандартний підхід

  • довгі форми з численними полями для заповнення;
  • необхідність ручного введення інформації про платіж та доставку під час кожної покупки;
  • обмежений вибір методів оплати, що не задовільняє потреби всіх клієнтів;
  • низьку адаптивність під мобільні пристрої, що створює незручності для користувачів смартфонів та планшетів;
  • недостатньо прозоре відображення повної вартості замовлення з доставкою;
  • складну систему реєстрації та авторизації.

  • автоматичне заповнення даних із профілю клієнта;
  • підтримку всіх популярних способів розрахунку, включаючи картки будь-якого банку та Покупку Частинами;
  • високу швидкість і зручність оформлення замовлення завдяки скороченню процесу до 2 кліків;
  • повну адаптивність під мобільні девайси для забезпечення комфортного користувацького досвіду;
  • інтегрований калькулятор доставки з автоматичним розрахунком вартості;
  • можливість покупки без обов’язкової реєстрації.

Інтегруйте mono checkout і забудьте про покинуті кошики

Залишилися питання?

Напишіть нам у зручний месенджер