Checkout є інтерфейсом для прийому оплати, але процес повернення коштів реалізується через окремі API Monobank залежно від методу, яким була здійснена оплата.
- Метод повернення залежить від способу оплати (стандартна оплата карткою чи Покупка Частинами)
 - Для ідентифікації платежу використовується параметр invoiceId з колбеку після оплати
 - Доступне як повне, так і часткове повернення коштів
 - Про статус повернення вам надійде повідомлення через колбек від ПЧ
 
Якщо оплата здійснювалась банківською карткою, використовуйте API еквайрингу Monobank:
 POST /api/merchant/invoice/cancel Детальніше тут
{
  "invoiceId": "d86ae58c-4c5c-4187-8672-d8fdc5d3f6a0",
  "amount": 10000
}
Якщо клієнт використовував метод "Покупка Частинами", використовуйте API сервісу ПЧ:
 POST /api/order/reject Детальніше тут
{
  "orderId": "8e296a06-4748-9720-8bee-88b3f8730bac",
  "amount": 5000
}
Додатково доступна можливість здійснити повернення через веб-кабінет у розділі платежів.
- processing - повернення в обробці
 - success - успішне повернення
 - failure - невдача при поверненні
 
Для часткового повернення вкажіть суму, яку потрібно повернути, в параметрі amount. Сума вказується в копійках (наприклад, 10000 для 100 грн).
Ви можете перевірити статус повернення за допомогою відповідних методів API або у веб-кабінеті мерчанта.
invoiceId — це ідентифікатор платіжної операції в системі Mono, який використовується для всіх подальших операцій з платежем (перевірка статусу, повернення коштів тощо).
Важливо! Ви не генеруєте invoiceId самостійно. Цей ідентифікатор автоматично створюється системою Monobank при оплаті та передається вам через колбек після успішного або неуспішного платежу.
// Фрагмент колбеку, де міститься invoiceId
{
  "orderId": "5ce249ca-27bd-4db5-bc1c-290f63feadee",
  "generalStatus": "success",
  "paymentInfo": {
    "tranId": "1234567890",
    "paymentMethod": "card",
    "invoiceId": "d86ae58c-4c5c-4187-8672-d8fdc5d3f6a0" // invoice_id
  }
}
				Чекаут по за замовченню має безстроковий термін існування
callback не надсилається, але ці дані можна отримати за допомогою запиту /personal/checkout/order/{order_ref}.
- Якщо отримуємо статус замовлення “success”, це означає, що оплата вже авторизована
 - Для “оплати при отриманні” фактична оплата не відбувається — ми надсилаємо статус “payment_on_delivery”, який також є кінцевим і успішним.
 - Якщо оплата була з холдом (для картки та розстрочки, де оплата після доставки), вам потрібно додатково ініціювати списання коштів від банку на користь продавця.
 
Підтвердження списання коштів надсилатися окремо НЕ БУДЕ