This page is not available in English

Як вибрати ідеальний чекаут для вашого магазину

Основні критерії вибору

Простота інтеграції

  • WordPress/WooCommerce;
  • Magento;
  • OpenCart;
  • Shopify;
  • PrestaShop.

Автоматизація

  • автозаповнення даних про доставку на основі збережених адрес;
  • підказки щодо найближчих відділень пошти чи поштоматів;
  • збереження платіжної інформації для майбутніх покупок;
  • швидкий вибір способу оплати в один клік.

  • відображення найчастіше використовуваних способів доставки першими у списку;
  • збереження кошика з товарами в разі перемикання між пристроями;
  • нагадування про незавершені транзакції через push-сповіщення або e-mail.

Безпека

  • наявність SSL-сертифікату та підтримку протоколу HTTPS;
  • використання токенізації для зберігання платіжних даних;
  • двофакторну автентифікацію користувачів;
  • систему антифрод-моніторингу для виявлення підозрілих транзакцій;
  • застосування «3D Secure» для додаткової верифікації власника картки.

  • розміщувати на сторінці логотипи платіжних систем та сертифікатів безпеки (PCI DSS, MasterCard SecureCode, Visa checkout тощо);
  • відображати іконку замка та написи «Secure Checkout», «100% Secure», «Encrypted Connection» біля полів для введення платіжної інформації;
  • надавати можливість здійснити оплату через перевірені сервіси, як-от оплата Google checkout чи Apple Pay;
  • уникати переадресації на сторонні сайти під час транзакції — весь процес має відбуватися безпосередньо на сторінці магазину.

Переваги mono checkout

Швидкість

Автоматичне заповнення

Багатоканальна підтримка

Як оцінити ефективність

  1. Коефіцієнт конверсії чекауту (Checkout Conversion Rate) — відсоток користувачів, які розпочали оформлення замовлення та успішно завершили його. Формула розрахунку: замовлення / відвідування сторінки чекауту x 100%. Цільове значення — не менше 50%;
  2. Частка відмов (Checkout Abandonment Rate) — відсоток користувачів, які перервали процес оформлення замовлення на певному етапі. Формула розрахунку: (перехід на сторінку чекауту — замовлення) / перехід на сторінку чекауту x 100%. Цільове значення — не більше 20%;
  3. Середній час оформлення замовлення (Average Checkout Time) — тривалість процесу від моменту переходу на сторінку оплати до підтвердження транзакції. Розраховується як середнє арифметичне за всіма замовленнями за період. Бенчмарк — 2–3 хвилини;
  4. Частка оплат з першого разу (First Payment Attempt Success Rate) — відсоток транзакцій, які були успішно проведені з першої спроби. Непрямий індикатор зручності платіжного інтерфейсу та роботи антифрод-системи. Оптимальне значення — не менше 90%.

Вибирайте інструменти, які працюють на вас, а не проти вас

Залишилися питання?

Напишіть нам у зручний месенджер